Dotrzeć do klientów

Dotrzeć do klientów

O reklamie można sporo poczytać. Wielu ludzi zajmuje się nią zawodowo, gdyż jak wiadomo, każda branża potrzebuje osób zajmujących się opracowaniem kampanii marketingowych trafiających prosto do serc i portfeli klientów. Od jakiegoś czasu na rynek wkroczyła nowa forma reklamowania swoich usług oraz aktualnych promocji obejmująca węższą ilość grupy docelowej. Większość z nas chociaż raz w życiu się z tym spotkała. Są to kampanie marketingowe sms. Myślicie, że to pomyłka? Bramka sms dla firm polskich i zagranicznych wysłała wam smsa z aktualnymi promocjami w sklepach odzieżowych lub obuwniczych, a także o konieczności zgłoszenia się na wizytę kontrolną u stomatologa. Tak naprawdę niemal każdy posiadacz komórki dostał wiadomość od wielkiej firmy, chociaż nie każdy był świadomy, że to element kampanii reklamowej. Kampanie sms newsletter pozwalają na prezentację swoich usług i towarów w postaci krótkich wiadomości, dzięki czemu można je przeczytać szybko i o każdej porze. Są przesyłane na telefon, a nie na skrzynkę pocztową w internecie, więc można je odebrać nawet w domu bez łącza internetowego lub na dworcu kolejowym. Jesteśmy coraz nowocześniejsi, dlatego takie kampanie odnoszą pozytywny skutek i przestają drażnić. Reklamodawcy w ten sposób przystosowali się do nowych czasów oraz tempa życia i korzystają z nowych możliwości. To właśnie oni muszą nadążyć za naszymi potrzebami w sposób mało nachalny, a jednocześnie skuteczny. Głównym problemem jest pozyskanie numerów telefonu. Bardzo często zdobywa się je w celu zaprezentowania treści reklamowych podczas podpisywania zgłoszenia o wystawienie karty lojalnościowej lub zakładaniu karnetu na przykład na solarium lub siłownię. Jest to sposób zgodny z prawem, ponieważ podpisujemy zgodę na wykorzystywanie naszych danych do możliwości prezentowania informacji. Często bez takiej zgody nie można zdobyć karty dającej upoważnienie do kupna obuwia w rabatowych cenach. A to jest coraz bardziej cenne dla osób podążających za modą oraz konsumpcjonizmem.

Comments are closed.